Klachten
Bij Buitenhof Reizen doen we er alles aan om jouw begeleide vakantie zorgeloos en plezierig te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens gaat. Geen zorgen: wij zijn er om het op te lossen!
Heb je tijdens je vakantie een klacht of opmerking?
Meld dit dan meteen bij je reisbegeleider. Vaak kunnen we direct iets regelen om het probleem op te lossen: hoe sneller we het weten, hoe sneller jij weer kunt genieten.
Heb je een klacht wat een noodsituatie is?
Bel ons noodnummer, wij kijken graag met je mee naar een zo snel mogelijke oplossing.
Na je vakantie nog een klacht? Dat kan ook!
Is het probleem tijdens de vakantie niet opgelost en wil je je klacht alsnog indienen? Vul dan samen met je persoonlijk begeleider of familie ons klachtenformulier in.
Let op: dit moet uiterlijk één maand na thuiskomst van je vakantie. Klachten die later worden ingediend, kunnen we helaas niet meer in behandeling nemen (zie artikel 12, lid 8 van de ANVR Reisvoorwaarden).