Terug naar Veelgestelde vragen

Ik heb een opmerking of klacht over mijn vakantie; wat nu?

Vanzelfsprekend doen wij er alles aan om onze reizen tot volle tevredenheid uit te voeren. Mocht je tijdens je reis een onvolkomenheid constateren dan kun je de volgende stappen ondernemen:

1) Je kunt de klacht het beste tijdens de reis met jouw reisbegeleiding bespreken. Zo kan er tijdig, direct en ter plekke een oplossing gevonden worden.
2) Als de klacht door de reisbegeleiding niet naar tevredenheid wordt opgelost, verzoeken wij je direct contact op te nemen met ons noodnummer. Wij staan 24 uur per dag voor je klaar!
3) Mocht de klacht zowel door onze begeleider als via ons noodnummer niet naar wens zijn opgelost, neem dan contact met ons op via 0182 - 587 053 of via info@autitravel.nl
Je kunt ook het klachtenformulier invullen.

Deze kun je binnen twee maanden na terugkomst van jouw vakantie indienen, omdat de klacht anders niet meer in behandeling genomen kan worden. Zie artikel 12 van de ANVR Reizigersvoorwaarden.